Inoreader

Inoreader bulut tabanlı içerik ve RSS beslemeleri okuyucusu, aynı zamanda iOS ve Android uygulamaları ile geniş bir kullanım sunuyor.
Google Reader’ın 1 Temmuz 2013’te kapatılmasının ardından yeni bir RSS okuyucusu bulmam gerekiyordu. Herkes gibi uzun süre feedly kullandım. Ama özellikle mobil tarafı iyi değildi.
http://www.inoreader.com/ adresinden Google hesabım ile giriş yapıyorum.İsterseniz daha sonra Inoreader hesabı oluşturabilirsiniz. 98 adet aboneliğimi önce feedly’den OPML ile aldım. Inoreader’a ekleyip organize etmem kolay oldu. Arayüzü %100 olmasa da çoğunlukla Türkçe.
Inoreader’in diğerlerinden farkı ayarları çok kapsamlı.
Görünümleri istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz Liste / Genişletilmiş / Sütun / Kart / Magazin. Bu seçenekler artık birçok kullanıcının istediği ayarlar. Ben genelde genişletilmiş olarak kullanıyorum, takip ettiğim fotoğraf aboneliklerim de kart görünümünü kullanıyorum. Magazin görünümüne flipboard’tan beri alışamadım. Güzel bir özellik olarak örneğin kart görümünde siniz scroll yaptınız, üstte kalanlar otomatik okunmadı ama bir gönderiye tıklayıp “üsttekini veya alttakini okundu olarak işaretle” diye seçebilirsiniz.
Daha sonra okumak için gönderileri yıldız eklemeniz yeterli.
Temasını aqua, açık veya koyu alarak seçebilirsiniz. Ben aqua olarak kullanıyorum.
Gönderiler arasında genellikle klavyeden J ve K tuşları ile geçiş yapıyorum bu Google Reader’dan kalma bir alışkanlık.
Paketler adında çok güzel bir özelliği var, takip ettiğiniz feedleri paketlere ayırıp paylaşabiliyorsunuz, paylaşılan paketleri görüp abone olabiliyorsunuz. Yeni siteler keşfetmek açısından çok faydalı.
Highlighters, en son eklenen özelliklerinden. Bunu kullanarak belirlediğiniz kelimeyi feedlerde farklı renklerle vurgulamanızı sağlıyor.
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mortal Kombat X: Predator

Nicolas Cage Süpermen olursa

TeknoSeyir için "Soru" bölümü önerisi