Xiaomi Mi Band

Mi bandı almamın sebebi giyilebilir teknolojilerin telefon ve tabletler gibi patlama yapacağını düşünmem ayrıca bu süreci daha yakından takip etmek için uygun bir cihaz olduğunu düşünmem.
Ekransız olmasını bilerek istedim bunun kullanım süresini arttırması benim için daha büyük avantaj diye düşünüyorum.
Kutusundan şarj etmek için usb aparatı, Çince küçük bir kitapçık ve bileklik kısmı ile kendisi çıkıyor. Mi band ile 10 gün geçirdim bu süre boyunca Google Play de olan orijinal uygulaması yetersiz olduğu için MI forumunda bulduğum değiştirilmiş bir uygulamayı kullandım. Bu aramalar dışında diğer uygulamaların bildirimlerini de titreyerek ve ledlerin yanıp söndürerek uyarmasını sağlıyor. Uygulamada sadece 3 alarm kurabilmek ise kötü olmuş.
Uyuduğunuzu anlıyor ve bunun için bir şey yapmanıza gerek kalmıyor. Akıllı alarmın sadece kurduğunuz saatten 30 dakika önce titremesi değilde hep daha farklı düşünmüşümdür en azından ertelemek için telefonu alıp ertele demem gerekmiyor. Şarjı 30 gün sürecek ama sürekli kurcalamam yüzünden çabuk azalıyor :) Cihazı LG G2 ile kullandım bir defa eşimin zenfone 5’i ile denedim.
Tasarım olarak bence şık duruyor kayışının sonunda bulunan kısım ile açılsa bile bilekten tamamen çıkmıyor.
Kullanım alanları olarak birkaç fikir : Gün içinde kaç adım atıyorum diye merak eden veya uyurken uyanıp uyanmadığını merak edenler için olabilir. Kadınlar telefonlarını genelde çantalarda taşıyorlar ve arandıklarında çantada olan telefonu duymuyor, bu bileklik ile titreyerek bildirir ve bu sayede çağrılar cevapsız kalmaz 😀
-Adımlarınızı sayıyor buna göre katedilen mesafeyi ve yakılan kaloriyi gösteriyor. Bunlar tahmini.
-Derin ve hafif uyku takibi yapabiliyor
-MI markalı telefonları kilit ekranını açabilme özelliği
-3 rgb LEDi ve titreşimi ile bildirim
-30 gün pil süresi
-Su geçirmezlik (IP67)
-Anndroid 4.4 ve üstü ile uyumlu
-Apple iOS ile uyumlu
-Ağırlık – 13 g (0.46 oz)
-Bağlantı – Bluetooth 4.0
-Pil – 41 mAh

 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mortal Kombat X: Predator

Nicolas Cage Süpermen olursa

TeknoSeyir için "Soru" bölümü önerisi